ZWROT
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Zwraca się produkty nieużywane, oryginalnie opakowane. Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie jest oryginalnie zapakowany (opakowanie jest uszkodzone) to należy nas o tym poinformować, w szczególnych wypadkach możemy zaproponować zwrot towaru za część jego wartości.
Jak zrobić zwrot?
KROK 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy:
Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy.
KROK 2
Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:
„ZWROT” Sales Logic Sp. z o.o. ul. Prof. Jana Rutkowskiego 3,
62-020 Swarzędz
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
KROK 3
Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.
Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie.
REKLAMACJE
KROK 1
Wypełnij formularz reklamacji:
Zapakuj wadliwy produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz reklamacji
KROK 2
Paczkę z wadliwym produktem odeślij na adres:
„REKLAMACJA” Sales Logic Sp. z o.o. ul. Prof. Jana Rutkowskiego 3,
62-020 Swarzędz
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
KROK 3
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu reklamacji.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.