Zwroty i reklamacje


ZWROT

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Zwraca się produkty nieużywane, oryginalnie opakowane. Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie jest oryginalnie zapakowany (opakowanie jest uszkodzone) to należy nas o tym poinformować, w szczególnych wypadkach możemy zaproponować zwrot towaru za część jego wartości.


Jak zrobić zwrot?

KROK 1

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy:

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy.

KROK 2

Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

„ZWROT” Sales Logic Sp. z o.o.
ul. Prof. Jana Rutkowskiego 3,
62-020 Swarzędz

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

KROK 3

Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.

Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie.


REKLAMACJE

KROK 1

Wypełnij formularz reklamacji:

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Zapakuj wadliwy produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz reklamacji

KROK 2

Paczkę z wadliwym produktem odeślij na adres:

„REKLAMACJA” Sales Logic Sp. z o.o.
ul. Prof. Jana Rutkowskiego 3,
62-020 Swarzędz

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

KROK 3

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.